خانه / مدیریت بازار / تحقیق بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي و خارجي)

تحقیق بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي و خارجي)

تحقیق بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي و خارجي)

تحقیق-بررسي-وضعيت-فروش-محصولات-چرمي-سبک-(داخلي-و-خارجي)

دانلود تحقیق در مورد بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي و خارجي)،
در قالب word و در 153 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: طرح تحقيق
بيان موضوع يا تعريف مسأله
ضرورت انجام تحقيق
پيشينه تحقيق
فرضيات
تعريف عمليات متغيرها
نوع تحقيق و دلايل آن
ابزار گردآوري داده ها
جامعه آماري
مراحل انجام تحقيق
تعريف مفاهيم
محدوديت ها
فصل دوم: ادبيات تحقيق
بخش اول: آشنايي با صنعت چرم سبک
تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازي
تكنولوژي (فن آوري) در صنعت چرم
مراحل ساخت چرم
عوامل مؤثر بر كيفيت پوست و چرم
الف- پوست
ب- چرم
انواع چرم و موارد استفاده از آن
انواع محصولات چرمي
بخش دوم: مباحثي در باب صادرات و ابعاد مديريتي آن
تجارت بين الملل و كشورهاي رو به توسعه
جايگاه صادرات غيرنفتي در اقتصاد كشور
آثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدي
نقش صادرات غيرنفتي در ايجاد اشتغال
تعريف استراتژي
نقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصادي
الف- استراتژي جايگزيني واردات
ب- استراتژي توسعه صادرات
انواع استراتژي هاي رقابتي عام
رهبري در هزينه
تمايز محصول
تمركز (محدودنگري)
ميانه روي
تعريف بازاريابي
استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار
1- استراتژي بازاريابي يكسان
2- استراتژي بازاريابي تفكيكي
3- استراتژي بازاريابي تمركزي
ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار
تقسيم بندي بازار هاي بين المللي
استراتژي توسعه آميخته بازاريابي
آميخته محصول
اهميت قيمت در آميخته بازاريابي
آميخته تشويق و ترفيع
اجزاي تشويق و ترفيع
توزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي
تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي
1- ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بين الملل
2- تصميم به فعاليت در سطح بين‌الملل (Deciding wether to go abroad)
3- تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بين‌الملل (Deciding Which market to enter)
4- تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بين‌المللي (Diciding how to enter the market)
5- تصميم در مورد برنامه هاي بازاريابي بين‌الملل (Deciding on the markting program)
6- تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بين‌الملل (Diciding on the marketing organizition)
فصل سوم: روش تحقيق
مصاحبه با مديران واحدها
جامعه آماري
منابع اطلاعات
فصل چهارم: جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده ها
اطلاعاتي راجع به مديران مراكز
بررسي فرضيه ها
فرضيه 1
فرضيه 2
فرضيه 3
فرضيه 4
فرضيه 5
تحليل يافته هاي مصاحبه اي
توليد کنندگان
فروشندگان
مشتريان
تبليغات براي فروش
فصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهادات
نتيجه گيري
نتايج به دست آمده در ارتباط با فرضيه 1
نتايج به دست آمده در ارتباط با فرضيه 2
نتايج به دست امه در ارتباط با فرضيه 3
نتايج به دست آمده در ارتباط با فرضيه 4
نتايج به دست آمده در ارتباط با فرضيه 5
پيشنهادات
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 1
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 2
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 3
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 4
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 5
ساير پيشنهادات
توصيه به ساير دانشجويان محققين
منابع
بخشی از متن تحقیق:
تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازي:
انسان هاي نخستين به منظور بقاء نسل، اجباراً دست به شكار حيوانات مي زدند. پوست نيز جايگاه ويژه اي داشته است. چراكه اين فرآورده دامي بهترين وسيله پوشش انسان ها براي جلوگيري از خطرات گوناگون بوده است. اين نوع استفاده از پوست را مي توان منصوب به عصر يخبندان (پانصد هزار سال قبل) دانست. در ابتدا بشر اوليه از استخوان و سنگ هاي تيز به منظور از بين بردن گوشتهاي اضافي و ضايعات پوست استفاده مي كرد. ولي بزودي به فسادپذيري سريع اين نوع پوست ها در مقابل انواع ميكروب ها و باكتري ها پي برد. بعدها مبادرت به خشك كردن پوست در برابر آفتاب يا آتش كرد. كه بازهم پوستي شكننده و غير قابل استفاده به دست مي آورد تا اين كه سرانجام متوجه فوائد عصاره هاي گياهي براي جلوگيري از فساد پوست گرديد.
مصريان قديم از حدود 2500 سال قبل از ميلاد، از تركيبات معدني آرد شده مانند املاح آلومينيوم و دانه هاي مازو براي ساخت چرم استفاده مي كردند. يونانيان و روميها، از پوست و برگ درختان كاج و صنوبر استفاده مي كردند. با توجه به اين نكته بسيار مهم كه صنعت چرمسازي در طي زماني بسيار طولاني به تكامل خود رسيده و تجربيات فراواني را پشت سر گذارده است. از زمانهاي قديم پوست به عنوان يكي از صنايع دستي حاصل از مهارت بشر هم مورد استفاده و هم مورد توجه و ستايش بوده است.
مواد اوليه پوست براي افراد شكارچي آن زمين كه هنوز دوره كشاورزي را آغاز نكرده بودند و از نظر شرايط محيطي نيازمند به اسب بودند، به راحتي قابل تهيه بود. احتياجات شديد آن ها باعث گرديد تا پوست را به گونه اي نرم نمايند كه علاوه بر خشكي، در مقابل فساد نيز پس از بارها خيس شدن از مقاومت كافي برخوردار باشد. اطلاعات باستان شناسان هنوز به درستي نتوانسته اند قدم هاي ابتدايي را كه انسان هاي اوليه در تبديل پوست برداشته اند، بجز شواهدي مبني بر دود دادن همراه با ماليدن روغن و مغز حيوان به داخل پوست و ساخت چرمهاي بسيار خام را ارائه دهند. البته عمليات و كارهاي مختلفي كه روي پوست به صورتهاي مختلف انجام مي گرفت و باعث اصلاح نرمي و كاربرد بهتر آن مي گرديد نيز مي توانست از جنبه هاي تكميلي محسوب شود. مردم غارنشين در رابطه با اعتقادات مذهبي خود براي حيوانات و پوست آن ها و هم چنين شكل نهايي محصول ساخته شده از پوست اهميت خاصي قائل بودند.
دانلود فایل

درباره ی admin

همچنین ببینید

دانلود جزوه آموزشی برنامه ریزی تقاضا و مدیریت موجودی

جزوه آموزشی برنامه ریزی تقاضا و مدیریت موجودی دانلود جزوه آموزشی برنامه ریزی تقاضا و …

پکیج طلایی پاورپوینت کتاب سيستم هاي خريد، انبارداري و توزيع دكتر علي اصغر انواري رستمي

با سلام، محقق گرامی شما با جستجو کردن عبارت ” خرید پاورپوینت کتاب سيستم هاي …

5 دیدگاه

  1. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست
    اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

  2. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست
    اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

  3. سلام.من همیشه مطالبتون رو دنبال میکنم.وبسایت خیلی خوبی دارید.ممنون

  4. سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *