خانه / مبانی نظری / فراپکیج مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروش

فراپکیج مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروش

عرض سلام ، ادب و احترام خدمت شما پژوهشگر گرامی، شما به صفحه دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروشوارد شده اید .
امیدواریم این فایل شمارا به هدف تان برساند./

مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروش

مبانی-نظری-وپیشینه-تحقیق-خدمات-پس-از-فروشدانلود فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروش .
 این فایل دارای 55 صفحه و  با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد .


توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

                                                        فهرست محتوا

خدمات پس از فروش
2-5-2-1) تعاريف خدمات پس از فروش از ديدگاه مختلف
2-5-2-2) مراحل تکامل خدمات پس از فروش
2-5-2-3)خدمات پس از فروش گام مهم جهت جلب رضايت مشتريان
2-5-2-4) تبیین برخی از خدمات پس از فروش در شرکتهای بیمه
2-5-3)سهولت خرید 
2-6)تصویر شرکت
2-6-1) ماهيت تصوير شركت
2-6-2) حيطه تصوير شركت
2-6-3) فرايند شكل گيري تصوير شركت
شكل 2-3) چارچوب مفهومي براي فرايند شكل گيري تصوير شركت(بندریان،1388،ص96)
2-6-3-1) عوامل درون حيطه سازمان 
  2-6-3-1-1) شخصيت و هويت شركت
2-6-3-1-2) تبليغات شركت
2-6-3-1-3) تصوير برند
2-6-3-1-4) ­ روابط عمومي
2-6-3-1-5) رفتار كاركنان خط مقدم سازمان
2-6-3-1-6) وب سايت
2-6-3-2)عوامل خارج از حيطه نفوذ سازمان
 2-6-3-2-1) تصوير صنعت
2-6-3-2-2)تصوير كشور مبدا
2-6-3-2-3) گزارش خبرگزاري ها
2-6-3-2-4) جملات روي زبان ها
2-6-4) مديريت استراتژيك تصوير شركت
2-6-5)رويكردهاي مديريت تصوير
2-6-6) ابزارهاي ساختن يك برنامه تصويرسازي موثر
2-8)پیشینه تحقیق
2-8-1) پیشینه تحقیقات داخلی
2-8-2) پیشینه تحقیقات خارجی
منابع فارسی
ب) منابع غیر فارسی

بخشی از فایل خدمات پس از فروش ::
خدمات پس از فروش، پیش­نیاز پیوستن به جامعه تجارت جهانی است، در ارتباط با این موضوع، یک سری استانداردهای جهانی تعریف شده که مختص اقتصادهای آزاد و رقابتی است.در اقتصادهای آزاد به دلیل رقابتی که میان تولیدکنندگان برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار وجود دارد، آنها مشتری را کارفرمای واقعی خود می­دانند و به همین سبب برای جلب رضایت این کارفرما و حفظ و نگهداری او، از هیچ تلاشی فروگذار نمی­کنند. در فضای رقابتی امروز، آنچه رویکرد استقبال از کالا را افزایش می­دهد، ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش آن است و تنها راه دستیابی به یک اقتصاد آزاد و حرکت سریع­تر به سمت جهانی شدن برای رقابت با کالاهای مشابه، ارتقای کیفی محصولات و­ایجاد نوعی اطمینان در مصرف­کنندگان است­(ذهبي و پورعمران،1389،ص42).

دانلود فایل

 

درباره ی admin

همچنین ببینید

دانلود مبانی نظری شهر،عوامل موثر در پیدایش شهرها، عوامل موثر بر رشد و توسعه فیزیکی شهرها

مبانی نظری شهر،عوامل موثر در پیدایش شهرها، عوامل موثر بر رشد و توسعه فیزیکی شهرها …

دانلود مبانی نظری سنجش از دور حرارتی، سنجنده MODIS، شهرسازی و میکروکلیماتولوژی شهری، جزایر حرارتی شهری، خوش

مبانی نظری سنجش از دور حرارتی، سنجنده MODIS، شهرسازی و میکروکلیماتولوژی شهری، جزایر حرارتی شهری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *