خانه / مدیریت / مشاهده پاورپوینت بازاریابی بین المللی و تاثیر عوامل محیطی بر آن

مشاهده پاورپوینت بازاریابی بین المللی و تاثیر عوامل محیطی بر آن

عرض ادب و سلام خدمت شما محقق گرامی، شما به صفحه دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی و تاثیر عوامل محیطی بر آنوارد شده اید .
امیدواریم این فایل شمارا به هدف تان برساند.

با تشکر – فرصت کار

پاورپوینت بازاریابی بین المللی و تاثیر عوامل محیطی بر آن

پاورپوینت-بازاریابی-بین-المللی-و-تاثیر-عوامل-محیطی-بر-آناین پاورپوینت در مورد بازاریابی بین المللی و تاثیر عوامل محیطی بر آن  در 300 اسلاید و قابل ویرایش می باشد.

بخشی از محتوای فایل:
بازاریابی جهانی چیست؟
بازاریابی جهانی اشاره به فعالیت‌های بازاریابی هماهنگ و یکپارچه در سراسر بازارهای چند کشور است. Jonny K. Johansson بازاریابی جهانی را به عنوان برادر بزرگ‌تر بازاریابی بین‌المللی تعریف می‌کند.
این فرآیند به مفهوم انتقال یک محصول یا خدمت نهایی در سراسر جهان است. بازاریابی جهانی فراتر از فروش یک محصول بین‌المللی است، آن شامل تمام فرآیندهای برنامه‌ریزی، تولید، قرار دادن و ترویج محصولات یک شرکت در بازارهای سراسر جهان است. کسب‌وکارهای بزرگ اغلب دفاتری در کشورهای مختلف دارند اما با گسترش اینترنت حتی شرکت‌های کوچک هم می‌توانندمحصولات خود را به مشتریان در سراسر جهان برسانند. در بازاریابی جهانی هیچ تفاوتی بین یک بازار محلی و بازاری در 10000 مایل دورتر وجود ندارد و محصولی که عرضه می‌شود در هر دوی این‌ بازارها یکسان است.

بازاریابی بین‌المللی چیست؟
بازاریابی بین‌المللی عبارت است از شناخت نیازهای مردم سراسر جهان و بازاریابی کالا و خدمات از یک کشور به کشوری دیگر. تفاوت اصلی بین بازاریابی داخلی و بازاریابی بین‌المللی این است که بازاریابی بین‌المللی استفاده از اصول بازاریابی برای بیش از یک کشور است. سازمان‌ها باید وجود تفاوت در ارزش‌ها، آداب و رسوم ملت‌ها را بپذیرند و سپس آن‌ها را شناسایی کنند و محصولی متناسب با نیازهای مردمان آن کشور خاص طراحی کنند. هدف شرکت‌ها از ورود به بازارهای بین‌‌المللی ایجاد فرصت مناسب برای کسب سود بیشتر است.

تفاوت بازاریابی بین‌المللی و بازاریابی جهانی:
بازاریابی بین‌المللی بسیار متفاوت با بازاریابی جهانی است آن‌ها مشابه به نظر می‌رسند اما زمانی که شما می‌خواهید کسب‌وکارتان را ایجاد می‌کنید، باید بدانید که تفاوت میان این دو چیست و زمانی که می‌خواهید کسب‌وکارتان را گسترش دهید، بدانید که بهترین راه برای شما کدام است؟ در بازاریابی بین‌المللی تصمیمات در یک کشور با کارکنانی که در مورد بازارهای هدف اطلاعاتی دارند ساخته می‌شود، اما بازاریابی جهانی تمام جهان را یکی می‌بیند و محصولاتی را متناسب با نیازهای کل افراد تولید می‌کند.
اصلی‌ترین تفاوت بازاریابی جهانی با بازاریابی بین‌المللی این است که در بازاریابی بین‌المللی رویکرد چند محوری در نظر گرفته می‌شود یعنی براساس عوامل مختلف اجتماعی، فرهنگی و غیره محصولات متناسب با آن کشور تولید و به فروش می‌رسد اما در بازاریابی جهانی در تلاش برای ساخت یک محصول واحد هستند که نیازهای کل مشتریان را برطرف کند.
استراتژی تبلیغات، شامل آگهی، روش‌های مختلف ارتقای سطح فروش، فروش شخصی، تبلیغات تجاری و تماس با شرکت‌ها و مشتریان هدف است. امروزه شرکتها صرف نظر از زمینه فعالیت خود (اعم از تولیدی و خدماتی)، برای موفقیت و بقای خود در بازارهای رقابتی و به شدت در حال تغییر جهانی ، نیازمند ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود میباشند؛ ارائه ارزش بیشتر از طریق خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار امکانپذیر می باشد؛ خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار در بازارهای بین المللی مستلزم طراحی و تدوین اثربخش استراتژی بازا ریابی بین الملل می باشد.اما قبل از هر کاری باید اهمیت بازارهای بین المللی،وراهکارهای ورود به این بازارها را بررسی کنیم.زیرا امروزه شرکتها مرزها را زیرپاگذاشته وجهانی شده اند.

لذا این تحقیق جهت پاسخگویی به سؤالات ذیل صورت گرفته است.
مفهوم بازاریابی بین الملل چیست ؟
 گونه ها یا انواع استراتژی های بازاریابی بین الملل کدامند؟
اهمیت بازاریابی بین المللی چیست؟
استراتژی های ورود به بازار بین المللی کدامند؟

 بازاریابی داخلی و خارجی، دارای تفاوت هایی هستند که از جمله آنها م یتوان تفاو تهای محیطی در زمین ههای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را نام برد. تفاوت های موجود در آب و هوا، محیط طبیعی، فرهنگ، منابع و تکنولوژی، نیازهای تولیدی و خدماتی متفاوتی را ایجاد می کند. از آنجا که برای یک بنگاه اقتصادی رفع تمام نیازهای مصر فکنندگان امکان پذیر نیست، لذا مدیریت بازاریابی می بایستی فرصت های موجود را از طریق تقسیم بازار تجزیه و تحلیل کند تا بتواند کالا و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان مورد نظر را با توجه به منابع خود تأمین کند. منظور از تقسیم بازار این است که بازاری وسیع را با روشی به بخ شهای کوچکتر تقسیم کنیم که در هر کدام از آنها یکنواختی بیشتری از نظر عرضه و تقاضا وجود داشته باشد. مصرف کنندگان، خصوصیاتی مشترک و مشابه دارند. معیارهایی که تقسیم بازار براساس آنها انجام م یگیرد، شامل عوامل جغرافیایی، جمعیتی یا دموگرافیک، روانی، رفتاری، بازاریابی و اقتصادی است. پس از بررسی بازار و تقسیم آن به بخش های مشابه، مدیریت بازاریابی باید تصمیم بگیرد کدام یک از این بخش ها را به عنوان بازار هدف، انتخاب کند. البته او م یتواند بیش از یک بخش را براساس ترکیب و توانایی کارکنان بازاریابی، توان رقابتی و خط مشی بازرگانان سازمان خود، انتخاب کند.

دانلود فایل

 

درباره ی admin

همچنین ببینید

دانلود پاورپوینت مفهوم مدیریت دانش

پاورپوینت مفهوم مدیریت دانش پاورپوینت مفهوم مدیریت دانشدر قالب فایل pptx و متشکل از 65 …

دانلود پاورپوینت جذب،گزینش و مدیریت نیروی انسانی در سازمانها

پاورپوینت جذب،گزینش و مدیریت نیروی انسانی در سازمانها پاورپوینت جذب،گزینش و مدیریت نیروی انسانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *